CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 5 Ogos 2010

~baCk 2 iNtEgOmB~



Assalamualaikum wbt..

with the name of Allah the most gracious and most merciful..

Alhamdulillah,bersyukur saya ke hadrat Ilahi kerana diberi peluang untuk kembali bernafas dalam iman dan Islam..

Alhamdulillah juga saya panjatkan ke hadrat Ilahi kerana berpeluang untuk meng'update' blOg..
hehe..

sudah rindu saya dibuatnya...(blog2..awak rindu saya x??ngee~)

hari ini,saya berkesempatan untuk pergi ke sekolah...

berjumpa dengan cikgu2 yang telah banyak berjasa kepada anak bangsa spt saya..

banyak ilmu yang mereka curahkan...

banyak cerita yang mereka telah kongsi dan masih dikongsikan...

banyak lagi celoteh yang mereka berikan...

semua itu memberi saya kenangan yang manis sewaktu berada di sekolah...

alhamdulillah, saya sempat berjumpa dengan rakan2 saya yang sekarang pulang bercuti...

ada yang dari Mesir, Perancis dan lain2 lagi..

eh2,lebih2 pulak..mmg 2 negara tu je...heehee~

x lupa juga kat Ihsan y belajar di Malaysia...

panjang kami berborak...

panjang lagi senyuman kat pipi mereka...huhu~

rindu kat mereka semua...

wawawa....bila nak jumpa lagi nih?????

tunggu lagi setahun la tuh.....haish..lamenye...

hurm,wanna see pics of us..

check these out>>



time ni,kat dalam bilik guru...ni antara cikgu2 yang berjasa kpd kami..
yang lain xde laa....ade y mengajar,jaga exam & macam2 lagi..
(dari kiri:naeb,c.faridah,ustzah simi,c.aishah,c.habibah,me,ustazah mariaton,shaq,hajar n liyana)


ni dekat tmpat y same...ade 2 gambar sbb DIN nak masuk gambar jugak...
sibukkan???hahaha...


haa..ni la cikgu fizik kami..teacher saidah...
"teacher!!we all love u....."



ni dekat kantin,makan2..memang kenyang..tp kami dibelanja oleh cikgu...boooo~
x malu....huhu..


ni gambar terakhir y ditangkap...kat lobi sekolah...mai saya perkenal satu persatu...
(berdiri dari kiri : arep,ansari, anas, afiq farhan, safi, c.saidah, me, naeb, hajar, shaq, liyana)
(yang duduk tu dari kiri: amiruddin n ihsan)

kenangan hari ini best2!!!

insyaAllah,panjang umur murah rezeki, kita jumpa lagi ye kawan2...

gudluck in ur all future undertakings...ganbatte~

pray for our success...amin~

salam ukhuwah~

0 comments:

Catat Ulasan