CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 14 Februari 2012

~Aku Rindu~

Ya Allah,

Aku sangat merinduinya Ya Allah,
Saat di mana ku rasakan aku sangat dekat kepadaMu,
Saat di mana ku rasa nikmatMu sungguh tidak ternilai, Alhamdulillah
Saat di mana ku rasa aku mahu hidup bersamanya selamanya,
Ya, saat itulah.


Namun Ya Allah,
Aku redha dengan takdirMu,
Aku tahu ini yang terbaik buat hambaMu,
Ku gagahkan jua hati ini untuk berpisah dengannya,
Ku tabahkan diri ini untuk pergi jauh darinya,
Sungguh, Engkau Yang Maha Mengetahui.


Gelak, tawa, senda, gurau, tangis, suka, duka,
Akan ku bawa bersama,
Akan ku simpan kemas di dalam ingatan,
Akan ku kunci kenangan itu di dalam sanubariku,
InsyaAllah.


Allah. Allah. Allah.
Jatuh lagi air mata ini.
Sampaikanlah angin rinduku pada....



KENANGAN-KENANGAN di LAUNCESTON, TASMANIA...

0 comments:

Catat Ulasan